Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | USA
Basel - Basilej | Bern | Geneve- Ženeva | Lausanne | St.Gallen | Zürich - Curych
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Zrušení internetu -stěhování z DE  (Přečteno 42114 krát)
brikatka



Karma: 0
Příspěvků: 2


« : Leden 02, 2015, 03:27:33 pm »

Můžete mi ,prosím poradit?Podepsali jsme smlouvu s o2 v De na 24měsícu na internet.Za 1,5 měsíce jsme ale z důvodů stěhování zpět do Ćr vypovědeli smlouvu.Doložili jsme výpověď potvrzením s měst.uradu že se stěhujeme mimo Nemecko. Všechno přijali a ted nám po mesíci přišlo zaplatit 70€ a ješte dalších 3x 70€.Přijde mi to strašne hodně..máte s tím někdo zkušenosti?děkuji
slyšela jsme,,že pokud doložíte potvrzení že se stěhujete mimo nemecko,je to nejaká volnejší alternativa...
Zaznamenáno
Konstanz



Karma: -26
Příspěvků: 88


« Odpověď #1 : Leden 02, 2015, 05:50:46 pm »

Kündigungsfristen

Es gibt Laufzeitverträge mit einer Laufzeit von 24 Monaten. Diese haben eine Kündigungfrist von drei Monaten zum Ende der Laufzeit. Wird ein Vertrag nicht fristgemäß gekündigt, verlängert sich die Vertragslaufzeit um weitere 12 Monate.
 
Weiter gibt es Flex Verträge, die mit einer Frist von 30 Tagen kündbar sind.
 
Einige Spezialtarife haben abweichende Kündigungsfristen. Gerne informiert Sie die Kundenbetreuung dazu.
Zaznamenáno
kleena



Karma: 81
Příspěvků: 1795



« Odpověď #2 : Leden 02, 2015, 06:11:55 pm »

To záleží na poskytovateli. Podepsáním závazku na 24 měsíců jste dobrovolně vstoupili do smluvního vztahu na 24 měsíců. Stěhování je vaše věc, poskytovatel za něj nemůže a zákon je podle mě takový, že nemá povinnost dávat zákazníkovi nějaké úlevy. Jsou poskytovatelé, kteří vás při doložení faktu, že se stěhujete, ze smlouvy pustí. Já to tak například pro kamaráda provedl u 1 und 1.
Pokud ale O2 už dokonce vyčíslilo poplatek, předpokládám, že to tak dělají zcela vědomě a nebudou tedy mít dvakrát velkou chuť nechat vás jít úplně bez náhrady.
Jaký je váš paušál, kolika paušálům odpovídá ten požadovaný poplatek? Co přesně píší v těch dopisech - jak tomu poplatku říkají?
Tady:
http://hilfe.o2online.de/t5/Tarife-Vertrag/Sonderk%C3%BCndigungsrecht-bei-Umzug-ins-Ausland/td-p/687675/page/9
to zní tak, jakoby pro stěhování do zahraničí nějaká regulovaná cesta byla, ale "zadarmo" ne - několik paušálů každopádně naúčtují.

Příp. tady
http://hilfe.o2online.de/t5/Umzug-Rufnummernmitnahme/Umzug-Alles-auf-einen-Blick/ta-p/206196
nebo tady
https://www.google.de/search?hl=de&q=o2+24+monate+umzug+ausland&btnG=Suche&meta=&gws_rd=ssl
Zaznamenáno

A opice mínusují a mínusují...
i.Shag
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Switzerland.cz © 2024


Zahnarzt München |